Monday, November 19, 2012

O hare International Airport Ufo Sighting

7 November 2006 rapportert flere United Airlines-ansatte ser en UFO svevende over Gate C17 på O'Hare International Airport i Chicago, Illinois, USA. Basert på øyenvitne rapporter, skjedde sighting en gang mellom fire og fire tretti i ettermiddag (central time). Vitnene kan ha inkludert en arbeidstaker rampen, en Flymekaniker, én eller flere piloter og noen passasjerer venter på å styre fly.


UFO ble beskrevet som en kjedelig grå platen-formet gjenstand som kan ha vært tjue-tretti meter i diameter. Det er en klassisk beskrivelse og størrelse for de fleste dagslys disc observasjoner. Ifølge vitner som så det avreise, platen flyttet oppover i en utrolig fart forlate et hull i skydekket som var på rundt 19.000 fot på den dagen.


For å forstå hva som skjedde på O'Hare på den dagen, kontaktet jeg en venn. For å sikre sin anonymitet, kaller jeg ham Bob. Jeg har kjent Bob siden 1988. Våren samme år var det en rekke UFO observasjoner over og i nærheten av både LaGuardia og JFK flyplasser i New York City. Jeg ble først klar over dette når NYC brannmenn kontaktet meg. Arbeider ut av en brann hus nær LaGuardia, hadde de for vane å sitte i plen stoler på taket når ting var treg og været var fin.


Brannmenn begynte å merke merkelige objekter som syntes å komme fra vest, og reiser gjennom LaGuardia luftrommet. Disse objektene var sigar formet og hadde en kjedelig grå farge. Dette pågikk i flere dager. En av brannmenn heter flyplassen, men de blåste ham av og sa ikke noe sånt hadde blitt rapportert. Frustrert, de kalte meg etter å ha sett min UFOER Over Long Island kabel-TV show.


Etter å nevne observasjoner under gjest spot på WABC Talk Radio, fikk jeg en telefon fra to gode kilder. Ene var Flygeleder og den andre var Bob. Senere møtte jeg kontrolleren i person. Etter at jeg var fornøyd at han var en flytrafikk kontrolleren arbeider i NYC området, vi snakket. Han fortalte meg at objektene ikke hadde blitt bane av ham, men at samtaler kom inn i sitt arbeidsområde om uidentifiserte objekter ved flere anledninger. Dette ble gitt videre til FAA siden ingen umiddelbar trussel mot fly i området kunne skjelnes.


Bob snakket med meg på telefonen et par ganger før vi møttes til lunsj i forstadsområder New Jersey. Han var en erfaren pilot for militære og sivile. Enda viktigere, jobbet Bob som en luftfart sikkerhet konsulent. Han gjorde det klart at det ville være umulig for ham å si noe om hva han gjorde eller ikke lære om UFO fenomenet mens i militæret. Men han enige om å orientere meg på prosedyrer og praksis som FAA og Airlines hadde på plass for å håndtere UFO observasjoner. Hans beskrivelser var forsiktig og forsiktig formulert.


"Ingenting noen gang skjer med kjente fly på himmelen som FAA ikke vet eller finne ut om," begynte han. "Hvis en eksperimentelle fly var planlagt å gå inn og passerer gjennom New York City luftrom, ville de bli fortalt så langt i forveien som bestemmelser og prosedyrer som kan tillate. En loggpost ville være skapt." Bob indikerte at han ville ha tilgang til denne informasjonen og at slik oppføring eksistert i de aktuelle.


Bob forklarte at den beste måten å nærme brann hus observasjoner var å eliminere hva gutta ikke ser før tenke hva de fikk se. Etter å ha jobbet med meg for nesten tre uker, eliminert han de fleste hver logisk forklaring inkludert været fenomen. Bob hadde et talent for oppmerksomhet på detaljer, og elsket å kaste diagrammer, grafer, værmeldinger og statistikk på meg å bevise sitt poeng. Basert på alt dette og min egen etterforskning, vi konkluderte med at objektene var uidentifisert og trolig under noen form for intelligent kontroll.


Jeg snakker med Bob på telefonen et par ganger i året. Når jeg bestemte meg å ta en titt på O'Hare sighting, ga jeg ham en samtale. Selv om han har ingen personlige kunnskap om har denne saken utover det blitt rapportert online, Bob er alltid mer enn nyttig når det gjelder å forstå UFO observasjoner som involverer piloter, flyplasser og fly. Han ble enige om å tillate meg å spille inn vår telefonsamtale, og bruke et par sitater:


"Folk tror at når noe rart er oppdaget over en flyplass, alle typer alarmer går av. Det er ikke tilfelle, "han begynte."Det er føderale, statlige og kommunale etater som har jurisdiksjon over flyplasser i USA. De Kontroller de fasilitetene er trygge og drive effektivt. Alternative planer er på plass for å håndtere kriser som er basert på det store bildet. Dette bildet omfatter ikke noe utenom vanlige. En UFO svever over flyplassen ville være et eksempel på noe som ikke er inkludert i disse planene."


"Ingenting fluer uten føderale regjeringen tillatelse. Ingenting skjer på flyplassen med mindre føderale, statlige og lokale myndigheter, flyselskaper, ansatte og fagforeninger kan bli enige om hva som skal skje, når og hvordan. Ingenting fungerer på en flyplass uten samarbeid med flyselskapene. De kan ikke få en enkelt fly av bakken uten samarbeid med sine ansatte. Det er det pecking ordren. Det er ikke en prosess som er utformet til å umiddelbart takle uventede situasjoner."


Bevis for sannheten i bObs uttalelser til meg kan lett bli sett av reaksjoner på øyenvitner som kalles for å rapportere sine UFO-observasjoner på O'Hare. De reaksjonene varierte fra latter til en komplett en mangel på respekt for vitnene og situasjonen var de rapporterer. Dette var ikke i playbook, så det skulle bli ignorert før det kunne bli ignorert.


National UFO rapportering Center var først (så vidt jeg vet) å rapportere denne situasjonen, og de gjorde så basert på øyenvitne rapporten arkivert med denne organisasjonen. Rapporten dukket opp på deres nettside om en uke etter sighting. Det kan virke som en urimelig mye tid for utgivelsen av slik viktig informasjon, men jeg er sikker på at de ville bare være visse dette var ikke noen hoax eller dumt prank. Og fra et praktisk undersøkende ståsted, det tar bare tid å bekrefte noe sånt. Jeg er sikker på nesten alle de kalles fra offentlige organer til flyselskapene hadde ingen interesse i å se denne gå offentlig.


Byråer som FAA og TSA overholder fortsatt tid velprøvd praksisen med bedende uvitenhet, benektelse eller bare drøye ut når det gjelder eventuelle henvendelser. Selv Freedom of Information forespørsler har begrenset verdi. Det er ikke en føderal ansatt der ute som ikke vet hva de sette ned på papiret kan komme tilbake å hjemsøke dem. Det er derfor mange UFO forskere, avhenger av øyenvitner og varslere for å få de mest verdifulle og pålitelig informasjon om eventuelle sighting eller møte.


Piloter, menneskene som arbeider på flyplasser, og de som bor i nærheten pleier å være de beste UFO-vitnene. Det er fordi de er vant til å se ting fly rundt himmelen hele dagen og natten. Når noe virkelig annerledes kommer sammen, kan de se det en gang. Det er en enkel og logisk konklusjon å trekke og en blir ignorert av nyhetsmediene. Jeg antar det er bare enklere for dem å late som at O'Hare UFO Sighting aldri skjedd, deretter å undersøke situasjonen eller prøve å forklare det.


Min egen paranormal etterforskning har lært meg noe som kan forklare deres apati. Uansett hvor troverdig kilden kan være, er et stykke informasjon bare så god som folks evne til å tro det. Etter år med regjeringen fornektelse og belittling av troverdig UFO vitner, tror mange journalister at det ikke bare er noen bevis på at vi er blir besøkt av vesener fra andre verdener. De mangler sannsynligvis tillit i sine egne evner til å overbevise publikum ellers. Selv om en UFO landet på deres foran plenen, en fremmed kom og spurte for veibeskrivelse til O'Hare, jeg tviler på de fleste nyheter folk ville tro sine egne øyne.


Du kan lese mer gratis artikler om paranormale emner på http://www.ufoguy.com

1 comment:

  1. Takk for deling av denne flotte artikkelen! Det er veldig interessant Jeg elsker å lese, og jeg er alltid søker etter informativ informasjon som dette.
    Boligalarm uten binding

    ReplyDelete